Zapraszamy do serwisu inPZU

Twojego centrum zarządzania środkami emerytalnymi gromadzonymi w ramach PPK TFI PZU. Zaloguj się do serwisu inPZU, aby zyskać dostęp do swoich oszczędności! 

Będziesz potrzebować:

  • numeru PESEL ( jeśli nie posiadasz PESELu, wystarczy data urodzenia)

  • login, który otrzymałeś od nas pocztą lub emailem

Pierwsze logowanie może przebiegać nieco inaczej, jeśli Twój pracodawca przekazał do TFI PZU Twoje dane kontaktowe takie jak: numer telefonu czy adres email, a inaczej w przypadku, gdy te dane nie zostały przekazane. Nie musisz nic robić, by to zweryfikować - system sam zidentyfikuje właściwy dla Ciebie proces logowania i podpowie kolejne kroki.

Zaczynamy...

Krok 1. Wejdź na stronę in.pzu.pl i kliknij w "Zaloguj"

  •  Wybierz niebieski kafel i przejdź na stronę logowania do inPZU
  •  Wybierz dolny, prawy kafel  i kliknij przycisk „Pierwsze logowanie”
  • Wprowadź login, który wysłaliśmy do Ciebie pocztą, następnie numer PESEL (lub - jeśli go nie posiadasz - datę urodzenia) 
  • Utwórz własne hasło, zatwierdź je kodem przesłanym SMS-em.

Krok 2. Wejdź ponownie na stronę logowania

  •  Zaloguj się  nowym hasłem do serwisu inPZU korzystając z głównego kafla logowania
  • Zaakceptuj regulamin serwisu i wymagane oświadczenia 
  • Jeśli pracodawca nie przekazał  do TFI PZU Twojego adresu email, uzupełnij go w systemie - brak tego adresu uniemożliwia wysyłanie potwierdzenia zleceń składanych w systemie

Jak możesz przeprowadzić pierwsze logowanie w przypadku gdy pracodawca nie przekazał nam Twojego numeru komórkowego?

Możesz zrobić to na 2 sposoby:

Opcja 1. Zaktualizuj numer telefonu za pośrednictwem Twojego pracodawcy

  • Złóż dyspozycję uzupełnienia danych kontaktowych u swojego pracodawcy.
  • W zależności od tego, jak szybko pracodawca przekaże do TFI PZU Twoją dyspozycję, możesz ponownie rozpocząć logowanie  już następnego dnia roboczego lub po kilku dniach.
  • Wejdź ponownie na stronę logowania do inPZU i postępuj zgodnie z przedstawionymi wcześniej krokami.

Opcja 2. Zamów listę kodów jednorazowych do potwierdzenia numeru komórkowego

  • Wybierz kafel Pierwszego logowania dla klientów PPK, wpisz swój login i PESEL i zamów listę kodów jednorazowych (dostarczymy je na Twój adres korespondencyjny przypisany do rachunu PPK).
  • Po otrzymaniu kodów, wejdź ponownie na stronę pierwszego logowania: wpisz login, utwórz hasło do rachunku autoryzując je pierwszym kodem z listy.
  • Zaloguj się do rachunku na głównym panelu strony logowania, zaakceptuj wymagane zgody. System przekieruje Cię teraz do aktualizacji danych i podania numeru komórkowego,  na który będą przysyłane kody do autoryzacji zleceń  w serwisie inPZU. Zatwierdź aktualizację kolejnym kodem jednorazowym z listy.
  • Teraz uzupełnij adres email autoryzując już kodem przesłanym na Twój numer komórkowy.

Od tej chwili możesz korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu inPZU.

Uwaga! Loteria dla użytkowników inPZU.

Pierwsze losowanie już 8 sierpnia 2024 r.!

Sprawdź szczegóły>>

Potrzebujesz wsparcia przy pierwszym logowaniu?


 

Zadzwoń do nas

22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00