Zapraszamy do serwisu inPZU

Twojego centrum zarządzania środkami emerytalnymi gromadzonymi w ramach PPK TFI PZU. Zaloguj się do serwisu inPZU, aby zyskać dostęp do swoich oszczędności! 

Będziesz potrzebować:

  • numeru PESEL ( jeśli nie posiadasz PESELu, wystarczy data urodzenia)

  • login, który otrzymałeś od nas pocztą lub emailem

Pierwsze logowanie może przebiegać nieco inaczej, jeśli Twój pracodawca przekazał do TFI PZU Twoje dane kontaktowe takie jak: numer telefonu czy adres email, a inaczej w przypadku, gdy te dane nie zostały przekazane. Nie musisz nic robić, by to zweryfikować - system sam zidentyfikuje właściwy dla Ciebie proces logowania i podpowie kolejne kroki.

Zaczynamy...

Krok 1. Wejdź na stronę in.pzu.pl i kliknij w "Zaloguj"

  •  Wybierz niebieski kafel i przejdź na stronę logowania do inPZU
  •  Wybierz dolny, prawy kafel  i kliknij przycisk „Pierwsze logowanie”
  • Wprowadź login, który wysłaliśmy do Ciebie pocztą, następnie numer PESEL (lub - jeśli go nie posiadasz - datę urodzenia) 
  • Utwórz własne hasło, zatwierdź je kodem przesłanym SMS-em.

Krok 2. Wejdź ponownie na stronę logowania

  •  Zaloguj się  nowym hasłem do serwisu inPZU korzystając z głównego kafla logowania
  • Zaakceptuj regulamin serwisu i wymagane oświadczenia 
  • Jeśli pracodawca nie przekazał  do TFI PZU Twojego adresu email, uzupełnij go w systemie - brak tego adresu uniemożliwia wysyłanie potwierdzenia zleceń składanych w systemie

Jak możesz przeprowadzić pierwsze logowanie w przypadku gdy pracodawca nie przekazał nam Twojego numeru komórkowego?

Możesz zrobić to na 2 sposoby:

Opcja 1. Zaktualizuj numer telefonu za pośrednictwem Twojego pracodawcy

  • Złóż dyspozycję uzupełnienia danych kontaktowych u swojego pracodawcy.
  • W zależności od tego, jak szybko pracodawca przekaże do TFI PZU Twoją dyspozycję, możesz ponownie rozpocząć logowanie  już następnego dnia roboczego lub po kilku dniach.
  • Wejdź ponownie na stronę logowania do inPZU i postępuj zgodnie z przedstawionymi wcześniej krokami.

Opcja 2. Zamów listę kodów jednorazowych do potwierdzenia numeru komórkowego

  • Wybierz kafel Pierwszego logowania dla klientów PPK, wpisz swój login i PESEL i zamów listę kodów jednorazowych (dostarczymy je na Twój adres korespondencyjny przypisany do rachunu PPK).
  • Po otrzymaniu kodów, wejdź ponownie na stronę pierwszego logowania: wpisz login, utwórz hasło do rachunku autoryzując je pierwszym kodem z listy.
  • Zaloguj się do rachunku na głównym panelu strony logowania, zaakceptuj wymagane zgody. System przekieruje Cię teraz do aktualizacji danych i podania numeru komórkowego,  na który będą przysyłane kody do autoryzacji zleceń  w serwisie inPZU. Zatwierdź aktualizację kolejnym kodem jednorazowym z listy.
  • Teraz uzupełnij adres email autoryzując już kodem przesłanym na Twój numer komórkowy.

Od tej chwili możesz korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu inPZU.

Potrzebujesz wsparcia przy pierwszym logowaniu?


 

Zadzwoń do nas

22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00