Witamy w serwisie inPZU

Zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami ułatwiającymi pierwsze logowanie na platformę inwestycyjną inPZU.

Sprawdź jak możesz potwierdzić swoją tożsamość w inPZU

 

Otwierając konto w Serwisie inPZU poprosimy Cię o podanie Twoich danych osobowych oraz potwierdzenie tożsamości. Weryfikacji tożsamości możesz dokonać poprzez:

  • login.gov.pl (jeśli posiadasz aplikację  mObywatel lub e-Dowód) - cały poces nie powinien zająć dłużej niz 5 minut,
  • wideoweryfikację - podczas całego procesu będziemy Cię nawigować. Nie powinno to zabrać więcej niż 15 minut.
     

Zobacz instrukcję i film jak przebiega proces wideoweryfikacji. 

Instrukcja wideoweryfikacji do serwisu inPZU

Potrzebujesz wsparcia przy pierwszym logowaniu?


 

Zadzwoń do nas

22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00

Pytania i odpowiedzi

  • Co zrobić, jeżeli zapomnę lub nie otrzymałem loginu do inPZU?

    Sprawdź swoją pocztę e-mail i poszukaj po słowie kluczowym „inPZU” wiadomości zawierającej list z Informacją o LOGINIE do logowania w kanałach zdalnych. Sprawdź również folder Spam. Login mogliśmy też wysłać pocztą na adres do korespondencji.

    Jeśli logujesz się pierwszy raz, do aktywacji dostępu możesz użyć loginu lub numeru rejestru.

    Jeśli nie odnajdziesz loginu skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem 22 640 05 55. Po pozytywnej weryfikacji login zostanie przesłany na Twój adres e-mail zapisany w serwisie. Jeśli w systemie nie jest zapisany Twój e-mail, login zostanie wysłany na adres korespondencyjny.

  • Co zrobić, jeżeli zapomnę hasła dostępu do inPZU?

    Skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”w sekcji „Zaloguj się”. Podaj login i PESEL (w przypadku osób bez numeru PESEL należy podać datę urodzenia), a następnie zdefiniuj nowe hasło. Operację zatwierdzisz jednorazowym kodem wysłanym w sms.  

  • Złożyłam/em wniosek u dystrybutora o dostęp do obsługi moich produktów inwestycyjnych i/ lub emerytalnych w kanale internetowym (poprzez serwis inPZU). Jak mam się zalogować?

    Jeśli posiadasz rejestry w funduszach inwestycyjnych TFI PZU, otwarte za pośrednictwem naszych dystrybutorów i wnioskowałeś/wnioskowałaś o dostęp do inPZU login wysłaliśmy albo na adres e-mail lub w przypadku braku e-mail, pocztą na adres korespondencyjny.

    Wybierz ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’, oraz na stronie logowania w sekcji „Aktywuj dostęp” wprowadzić:

    • login, jaki został przekazany e-mailem lub na adres do korespondencji albo numer rejestru
    • PESEL (osoby nie posiadające numeru PESEL podają datę urodzenia).
  • Posiadam PPK. Jak aktywować dostęp do moich produktów emerytalnych prowadzonych przez TFI PZU?

    Uczestnicy PPK aktywują dostęp do rachunku PPK w inPZU poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’oraz na stronie logowania, w sekcji "Aktywuj dostęp" wprowadzić:

    • swój login przekazany e-mailem lub na adres do korespondencyjny albo numer rachunku PPK
    • PESEL (osoby nie posiadające numeru PESEL podają datę urodzenia)

     

    Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>

  • Posiadam PPE. Jak aktywować dostęp do moich produktów emerytalnych prowadzonych przez TFI PZU?

    Uczestnicy PPE aktywują dostęp do rejestru poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’oraz na stronie logowania, w sekcji „Aktywuj dostęp” wprowadzić:

    • o swój login, jaki został przekazany e-mailem lub na adres do korespondencji albo numer rejestru PPE
    • PESEL (osoby nie posiadające numeru PESEL podają datę urodzenia)

     

    Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>

  • Kiedy i jak otrzymam login?

    Termin i sposób wysłania loginu do serwisu inPZU różni się w zależności od tego, w jaki sposób rozpoczynasz obsługę produktów inwestycyjnych i emerytalnych na inPZU.

    • Jeśli aktywujesz dostęp do swojego konta, login wyślemy do Ciebie smsem. Konto możesz aktywować używając numeru rejestru lub numeru rachunku PPK.
    • Jeśli otworzyłaś/otworzyłeś inwestycje na inPZU, login wysłaliśmy na Twój adres e-mail podany w procesie zakupowym. Wysyłka loginu następuje w trakcie procesu zakupowego.
    • Jeśli jesteś Uczestnikiem PPK lub PPE i zawnioskowałeś/aś o dostep do serwisu inPZU poprzez swego pracodawcę, login wysłaliśmy albo na adres e-mail przekazany nam przez Twojego pracodawcę lub w przypadku braku e-mail, pocztą na adres korespondencyjny.
  • Jakie są metody aktywacji konta?

    Jeśli posiadasz login lub numer swojego rejestru, konto na inPZU możesz aktywować w szybki i bezpieczny autoryzując nadanie hasła i podanych danych m.in. z wykorzystaniem aplikacji mObywatel. Pamiętaj, że za pierwszym razem musisz przejść proces „Aktywuj dostęp” dostępny po prawej stronie ekranu logowania. W trakcie aktywacji dostępu, system sam pokieruje Cię odpowiednią ścieżką aktywacji konta – w zależności jaki zakres Twoich danych posiadamy.

  • Czy nadal mogę korzystać z portalu SSI?

    Nie. Portal SSI został wyłączony w dniu 18.11.2022 i nie jest dostępny. Wszystkich dotychczasowych użytkowników portalu SSI prosimy o aktywowanie swojego dostępu do serwisu inPZU.pl., do którego została przeniesiona obsługa produktów inwestycyjnych i emerytalnych.

  • Dlaczego obsługa moich produktów inwestycyjnych została przeniesiona z serwisu SSI do serwisu inPZU?

    Serwis inPZU zastąpił dotychczasowy serwis SSI, który został wyłączony 18.11.2022r. inPZU oferuje w jednym miejscu i pod jednym loginem obsługę wszystkich posiadanych produktów emerytalnych i inwestycyjnych prowadzonych przez TFI PZU SA. Serwis zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa oraz atrakcyjną ofertę funduszy inwestycyjnych.