Otwierając konto w Serwisie inPZU poprosimy Cię o podanie Twoich danych osobowych oraz potwierdzenie tożsamości. Weryfikacji tożsamości możesz dokonać poprzez:
Zobacz instrukcję i film jak przebiega proces wideoweryfikacji.
22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00
Sprawdź swoją pocztę e-mail i poszukaj po słowie kluczowym „inPZU” wiadomości zawierającej list z Informacją o LOGINIE do logowania w kanałach zdalnych. Sprawdź również folder Spam. Login mogliśmy też wysłać pocztą na adres do korespondencji.
Jeśli logujesz się pierwszy raz, do aktywacji dostępu możesz użyć loginu lub numeru rejestru.
Jeśli nie odnajdziesz loginu skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem 22 640 05 55. Po pozytywnej weryfikacji login zostanie przesłany na Twój adres e-mail zapisany w serwisie. Jeśli w systemie nie jest zapisany Twój e-mail, login zostanie wysłany na adres korespondencyjny.
Skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”w sekcji „Zaloguj się”. Podaj login i PESEL (w przypadku osób bez numeru PESEL należy podać datę urodzenia), a następnie zdefiniuj nowe hasło. Operację zatwierdzisz jednorazowym kodem wysłanym w sms.
Jeśli posiadasz rejestry w funduszach inwestycyjnych TFI PZU, otwarte za pośrednictwem naszych dystrybutorów i wnioskowałeś/wnioskowałaś o dostęp do inPZU login wysłaliśmy albo na adres e-mail lub w przypadku braku e-mail, pocztą na adres korespondencyjny.
Wybierz ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’, oraz na stronie logowania w sekcji „Aktywuj dostęp” wprowadzić:
Uczestnicy PPK aktywują dostęp do rachunku PPK w inPZU poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’oraz na stronie logowania, w sekcji "Aktywuj dostęp" wprowadzić:
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>
Uczestnicy PPE aktywują dostęp do rejestru poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Następnie należy wybrać kafel ‘inPZU’oraz na stronie logowania, w sekcji „Aktywuj dostęp” wprowadzić:
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>
Termin i sposób wysłania loginu do serwisu inPZU różni się w zależności od tego, w jaki sposób rozpoczynasz obsługę produktów inwestycyjnych i emerytalnych na inPZU.
Jeśli posiadasz login lub numer swojego rejestru, konto na inPZU możesz aktywować w szybki i bezpieczny autoryzując nadanie hasła i podanych danych m.in. z wykorzystaniem aplikacji mObywatel. Pamiętaj, że za pierwszym razem musisz przejść proces „Aktywuj dostęp” dostępny po prawej stronie ekranu logowania. W trakcie aktywacji dostępu, system sam pokieruje Cię odpowiednią ścieżką aktywacji konta – w zależności jaki zakres Twoich danych posiadamy.
Nie. Portal SSI został wyłączony w dniu 18.11.2022 i nie jest dostępny. Wszystkich dotychczasowych użytkowników portalu SSI prosimy o aktywowanie swojego dostępu do serwisu inPZU.pl., do którego została przeniesiona obsługa produktów inwestycyjnych i emerytalnych.
Serwis inPZU zastąpił dotychczasowy serwis SSI, który został wyłączony 18.11.2022r. inPZU oferuje w jednym miejscu i pod jednym loginem obsługę wszystkich posiadanych produktów emerytalnych i inwestycyjnych prowadzonych przez TFI PZU SA. Serwis zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa oraz atrakcyjną ofertę funduszy inwestycyjnych.