Witamy w serwisie inPZU

Zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami ułatwiającymi pierwsze logowanie na platformę inwestycyjną inPZU.

Instrukcje logowania do Serwisu inPZU

Korzystałam/em dotychczas z serwisu SSI i chcę zalogować się po raz pierwszy w serwisie inPZU

Zanim zalogujesz się po raz pierwszy w serwisie inPZU:

  • Przygotuj Hasło/PIN do dotychczasowego serwisu pod nazwą SSI. Do Serwisu inPZU możesz  zalogować się loginem, jaki przesłaliśmy do Ciebie i Hasłem lub PINem używanym do dotychczasowego serwisu SSI.
  • Jeśli nie otrzymałaś/eś loginu do Serwisu inPZU lub/i nie masz Hasła/PINu do dotychczasowego serwisu SSI: skontaktuj się z naszą infolinią pod nr tel  22 640 05 55, pon-pt 8.00-18.00
  • Podczas pierwszego logowania w Serwisie inPZU system będzie Cię nawigować przez Kroki aktywacji konta.

Pobierz instrukcję pierwszego logowania>>

Jestem uczestnikiem PPK i chcę uzyskać dostęp do serwisu inPZU

Pierwsze logowanie do rachunku PPK w serwisie inPZU może przebiegać na kilka sposobów – w zależności od tego, czy Twój pracodawca przekazał nam Twoje dane kontaktowe, a jeśli tak – to jakie (sam numer telefonu czy także adres e-mail). System sam zidentyfikuje właściwy dla Ciebie proces logowania. W niektórych przypadkach będą wymagane dodatkowe czynności, np. zamówienie jednorazowych kodów autoryzacyjnych.

Zapoznaj się z instrukcją pierwszego logowania >>

Jestem uczestnikiem PPE i chcę uzyskać dostęp do serwisu inPZU

Pierwsze logowanie do rachunku PPE w serwisie inPZU może przebiegać na kilka sposobów – w zależności od tego, czy  posiadałeś/aś wcześniej aktywny dostęp do Twojego rachunku w starym serwisie SSI  czy też nigdy wcześniej nie logowałeś/aś się  do swojego rejestru. 

W zależności od przypadku proces pierwszego logowania może wyglądać nieco inaczej, a w niektórych przypadkach będą wymagane dodatkowe czynności, np. zamówienie jednorazowych kodów autoryzacyjnych.

Zachęcamy do zapoznania się z wideoinstrukcja pierwszego logowania dla uczestników PPE.

 

Logowanie dla użytkowników dotychczasowego serwisu SSI

 

Logowanie dla użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie korzystali z dostępu do swojego rejestru online

 

Pobierz instrukcję pierwszego logowania>>

Sprawdź jak możesz potwierdzić swoją tożsamość w inPZU

 

 

Otwierając konto w Serwisie inPZU poprosimy Cię o podanie Twoich danych osobowych oraz potwierdzenie tożsamości. Weryfikacji tożsamości możesz dokonać poprzez:

  • login.gov.pl (jeśli posiadasz aplikację  mObywatel lub e-Dowód) - cały poces nie powinien zająć dłużej niz 5 minut,
  • wideoweryfikację - podczas całego procesu będziemy Cię nawigować. Nie powinno to zabrać więcej niż 15 minut.

 

Zobacz instrukcję i film jak przebiega proces wideoweryfikacji. 

Instrukcja wideoweryfikacji do serwisu inPZU

Potrzebujesz wsparcia przy pierwszym logowaniu?


 

Zadzwoń do nas

22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00

Pytania i odpowiedzi

  • Dlaczego obsługa moich produktów inwestycyjnych została przeniesiona do serwisu inPZU?

    Serwis inPZU zastąpił dotychczasowy serwis SSI, który został wyłączony 18.11.2022r. inPZU oferuje w jednym miejscu i pod jednym loginem obsługę wszystkich posiadanych produktów emerytalnych i inwestycyjnych prowadzonych przez TFI PZU SA. Serwis zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa oraz atrakcyjną ofertę funduszy inwestycyjnych, szczególnie funduszy indeksowych.

  • Jak wygląda pierwsze logowanie dla dotychczasowych użytkowników serwisu SSI?

    Każdy z dotychczasowych użytkowników SSI otrzymał pismo informujące o sposobie logowania oraz login do serwisu inPZU. Proces logowania został również przedstawiony w instrukcjach udostępnionych powyżej. W przypadku problemów z logowaniem lub aktywacją konta w serwisie inPZU prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem tel: 22 640 05 55, pon-pt 8.00-18.00

  • Czy nadal mogę korzystać z portalu SSI?

    Nie. Portal SSI został wyłączony w dniu 18.11.2022 i nie jest dostępny. Wszystkich dotychczasowych użytkowników portalu SSI prosimy o aktywowanie swojego dostępu do serwisu inPZU.pl., do którego została przeniesiona obsługa produktów inwestycyjnych i emerytalnych.

  • Przystąpiłam/em do PPK. Jak uaktywnić dostęp do moich produktów emerytalnych prowadzonych przez TFI PZU?

    Uczestnicy PPK aktywują dostęp do rachunku PPK w inPZU poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Należy wybrać kafel ‘inPZU’, a następnie  na stronie logowania, w dolnej sekcji „Uzyskaj dostęp do Twojego rachunku PPK lub PPE” wprowadzają:

    • login, jaki został przekazany poprzez e-mail lub na adres do korespondencji
    • PESEL (osoby nie posiadające numeru PESEL podają datę urodzenia)

     

    Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>

  • Przystąpiłam/em do PPE. Jak uaktywnić dostęp do moich produktów emerytalnych prowadzonych przez TFI PZU?

    Uczestnicy PPE aktywują dostęp do rejestru poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Należy wybrać kafel ‘inPZU’. Następnie  na stronie logowania, w dolnej sekcji „Uzyskaj dostęp do Twojego rachunku PPK lub PPE” wprowadzają:

    • login, jaki został przekazany poprzez e-mail lub na adres do korespondencji
    • PESEL (osoby nie posiadające numeru PESEL podają datę urodzenia)

     

    Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>

  • Kiedy i jak otrzymam login?

    Termin i sposób wysłania loginu do serwisu inPZU różni się w zależności od tego, w jaki sposób rozpoczynasz obsługę produktów inwestycyjnych i emerytalnych na inPZU.

    • Jeśli otworzyłaś/otworzyłeś inwestycje na inPZU, login wysłaliśmy na Twój adres e-mail podany w procesie zakupowym. Wysyłka loginu następuje w trakcie procesu zakupowego.
    • Jeśli jesteś Uczestnikiem PPK login wysłaliśmy albo na adres e-mail przekazany nam przez Twojego pracodawcę lub w przypadku braku e-mail, pocztą na adres korespondencyjny.
    • Jeśli obsługa Twoich produktów została przeniesiona z wyłączonego serwisu SSI do serwisu inPZU. Wysyłka nowych loginów do serwisu inPZU rozpoczęła się od 21 listopada 2022 roku. Login wysłaliśmy na zarejestrowany adres mailowy. W przypadku braku wskazania adresu mailowego, login przekazujemy pocztą w wersji papierowej na ostatnio zarejestrowany adres korespondencyjny.
  • Złożyłem wniosek u dystrybutora o dostęp w kanale internetowym (poprzez serwis inPZU), do obsługi moich produktów inwestycyjnych i/ lub emerytalnych. Jak mam się zalogować?

    Podejmij próbę zalogowania do serwisu inPZU po otrzymaniu loginu, który wyślemy na Twój adres e-mail lub adres do korespondencji.

  • Co zrobić, jeżeli zapomnę hasła dostępu do inPZU?

    Skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła” w oknie logowania do konta Klienta serwisu. Podaj login i PESEL (w przypadku osób bez numeru PESEL należy podać datę urodzenia) a następnie zdefiniuj nowe hasło. Operację zatwierdzisz jednorazowym kodem wysłanym sms.

  • Co zrobić, jeżeli zapomnę loginu do inPZU?

    Skontaktuj się z nasza Infolinią pod numerem 22 640 05 55. Po pozytywnej weryfikacji login zostanie przesłany na Twój adres e-mail, zapisany w serwisie.